7010781701 |
Qui lidera un centre que aprèn? |
2022-2023 |
Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
15/2/2023 - 3/5/2023 (20 hores) de 17:00h a 19:30h |
|
CRP de l'Alt Camp |
|
Molls de l'Estació, 1 (Valls)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Alt Camp
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
07/01/2023 - 17/01/2023 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
L’experiència d’aprenentatge parteix de la comparació entre els processos d’aprenentatge de les persones i els processos d’aprenentatge dels centres, entenent aquests, com autèntics ecosistemes d’aprenentatge. Així, com en qualsevol procés d’aprenentatge, serà del tot necessari identificar quins són els objectius compartits i situar les persones com a responsables del propis processos de transformació al servei d’aquests objectius i propòsits.
IMPORTANT: Cal que el grup sigui divers i que no totes les persones formin part de l’equip directiu. Seria oportú que s’apuntessin un parell o tres de persones de cada equip.
|
| |
Objectius |
Identificar els factors clau del lideratge distribuït per esdevenir ecosistemes reals d’aprenentatge.
|
| |
Continguts |
- Ecosistemes d’aprenentatge.
- El respecte pels ritmes d’aprenentatge.
- Conflictes cognitius i resistències al canvi.
- El claustre com un equip que aprèn.
- Responsabilitats i presa de decisions col·lectiva.
- Formes d’organització al servei del propòsit.
- Les fases de Kotter i la matriu de Knoster.
- La visió de centre com a línia de vida del centre.
|
| |
Formador/a |
Francesc Martín
|
| |
Avaluació |
Assistència a les sessions.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les sessions i avaluació positiva de les tasques encomanades si és que n'hi ha.
|
| |
E-mail |
crp-altcamp@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
15/02/2023 |
1700 |
1930 |
Sessió 2 |
dimecres |
01/03/2023 |
- |
- |
Sessió 3 |
dimecres |
15/03/2023 |
- |
- |
Sessió 4 |
dimecres |
29/03/2023 |
- |
- |
Sessió 5 |
dimecres |
19/04/2023 |
- |
- |
Sessió 6 |
dimecres |
03/05/2023 |
1700 |
1930 |
|
| |